maandag 2 maart 2009

Most cute young geek


Tobias, een foto van Pieter Baert.


In de stille uithoekjes van ons land droomt menig verbleekte codeschrijver stiekem van een selectie voor de volgende mcmg. Ik verkies het niet met hoofdletters te schrijven want dat hoort niet en dat staat zo lelijk. Vanuit mijn parkje kon ik vlotjes op papa's scherm het hele gebeuren een beetje volgen. Vrouwe Helena ontketende een ware wedloop naar haar beschreven pagina's door een digitale prentjeskeuring te houden van mannen die internetwise een beetje overactief zijn.

Prentjeskeuring
Qua mooie prentjes moest ik niet onder doen voor de meesten, zeker niet nadat die lieve Pietelman mij tijdens mijn slaap op zijn digitale plaat had gezet. Meedoen mocht ik niet. Die mcmg was een wedstrijdje 18+. Opgeven zit echter niet in mijn aard en stiekem bereid ik nu al mijn volgende charme-offensief voor. Weze gewaarschuwd zachtgevoelige kijker met een zwak voor zachte babywangetjes en grappige grimassen.

Geen opmerkingen: